Date: 3rd October 2008 at 12:20pm
Written by:

Sun sports writer and tabloid freelancer Ian McGarry has been relieved from his duties following complaints from officials.



The original story published in Friday’s Sun featured an article whereby Mr McGarry wrote a so-called exclusive when it was alleged Tottenham officials had been in contact with Manchester City boss Mark Hughes about a £20million five-year-deal move to White Hart Lane.

The official Tottenham website was quick to rubbish the story…

The Club largely refrains from making statements of this nature unless absolutely necessary in order to set the record straight in light of wholly inaccurate reporting.

An article on the back page of this morning’s Sun newspaper reports that the Club has made an offer to Mark Hughes to take over as manager during the forthcoming international break.

This story is completely untrue and without foundation and the matter is being discussed with the publication.


Related Article

Spaced Out Spurs Sniff A Sparky Sensation

Now that Ian McGarry has spare time on his hands, what profession should he take up now?

Liable

Vital Manchester City would like to point out that neither the Sun or Mr McGarry has made a statement, although we would like to reiterate that our source is the same one as used by Ian during his original masterpiece.

 

Your Comment